2009. március 27., péntek

Örömhír ...

... de nem az Evangelisták fólyóirata. Nem, nem erről van szó, tehát aki ezt keresi itt, az jobb, ha most azonnal továbblép, nehogy csalódjon. Bár azért bízok az egyéni kiváncsiságban. Kb. 1 órája felhívott az egyik főnök a Cégtől, hogy holnapra kiírnak egy nap szabit, és akkor csak hétfőn reggel kell bemennem legközelebb dolgozni. Ez az igazi Örömhír, legalábbis számomra. 
A kívánságok teljesülnek, csak meg kell fogalmazni őket, és erősen akarni, hogy beteljesüljenek. Így elég energiát kapnak, hogy megjelenjenek a Térben. Érdekes tapasztalat az elmúlt időben, hónapokban, hogy olyan dolgok történnek, amik meglepőek. Bizonyos dolgok megtörténnek, amik számomra kedvezőek, és ez egy kellemes tapasztalat. És érdekes is egyben. Persze korábban már megtapasztaltam azt, hogy vannak ilyen dolgok, csak éppen fordítva. Hm. Ez most nem teljes fogalmazás. Korábban sok mindentől féltem, tartottam, ezek körül forogtak a gondolataim, és persze előbb-utóbb be is következtek. Annyi energiát kaptak ezek a félelmek, hogy egyszercsak megjelentek a Térben, és utána mint tragédiát, katasztrófát éltem meg. És lám, most a tapasztalatok azt mutatják, hogy ez fordítva is működik.
Minden a hozzáálláson múlik. Ahogy Öcsém mondta a minap, hogy nem azt kell mondani, hogy "meg fogom csinálni", hanem azt, hogy "megcsinálom". Nem azt, hogy "nyerni fogok a Lottón", hanem hogy "nyerek a Lottón". Persze ezek most csak hirtelen példák, amik éppen eszembe jutottak. Egy igen erős, pozitív gondolkodás az, amire szükség van. Tulajdonképpen ez a Siker alapja, semmi más. Ezt lehet könyvből tanulni, olvasni róla, de ha az ember csak olvas róla, akkor semmit sem ér. Én nem olvastam róla, nem s tudom, hogy fogok-e valaha, ez majd úgyis kiderül. De a pozitív gondolkodásnak igenis van ereje, és nem is kicsi, nem szabad lebecsülni. Mióta úgy állok hozzá a dolgokhoz, hogy "megcsinálom", folyamatos sikerélmények érnek. És persze folyamatos AHA-élmények. Persze érnek negatív dolgok is, de tisztában vagyok vele, hogy mi miért, minek következtében. Mit tettem, ami miatt adott dolog megtörtént. De ez nem tör le, ez is tapasztalat, és tanítás. Erős, lényegre törő, kifejező. És egybe inspiráló is. Ezért örülök annak, hogy nehezen felejtek. Még ha néha jó s lenne ...

6 megjegyzés:

MDL írta...

Köszönöm a választ a kérdésre, amit nem Neked tettem fel, ezért kellemes meglepetés, hogy épp erről írsz. :) Olyan jó ez a nap!
Holnap fotós időnk lesz!

Kcj írta...

Mi volt a kérdés? És melyik része a Postnak a válasz?

MDL írta...

A kérdés az volt, hogy vajon amire vágyunk, azt tényleg megkaphatjuk-e, elérhetjük-e. A választ ebben a mondatban találtam: A kívánságok teljesülnek, csak meg kell fogalmazni őket, és erősen akarni, hogy beteljesüljenek. Így elég energiát kapnak, hogy megjelenjenek a Térben.

Kcj írta...

Aham, értem. Azt még hozzáfűzöm itt, hogy ebben nem hiszek, hanem tapasztalom ezt a jelenséget. Amíg a "rossz" dolgokon agyaltam, addig azok voltak erőteljesebbek, és valóra váltak. Mostanában a pozitív dolgok, történések az erőteljesebbek, és azok jelennek meg a Térben.

Névtelen írta...

(és azzal is vigyázni kell, hogy mit kíván az ember, mert ha tényleg megtörténik, és akkor derül ki, hogy a kívánság nem volt jól megfogalmazva, és igazából, nem is erre vágytunk, az nem annyira jó tapasztalat... de tapasztalat. egy jó kívánsághoz jó önismeret is kell, és az is, hogy pontosan tudja az ember merre tart, vagy merre szeretne tartani. jó annak, aki ezt már jól csinálja:) )

Kcj írta...

Ez így igaz, teljesen egyet értek. Sajnos fültanúja voltam annak, amikor valaki megfogalmazta egy vágyát, majd pár hónappal később szinte szóról szóra úgy történt minden, ahogy akkor megfogalmazta. A súlyosabb probléma az volt, hogy egy nagyon jó barátom volt a szenvedő alanya ennek a "kívánságnak", és sajnálatos módon mind a mai napig ennek következményét szenvedi. Hogy pontosan mi is történt, és ki által? Ezt most már nehéz eldönteni, és amúgy se aktuális mára ...