2009. március 27., péntek

Fotó ...

Szép idő van, legalábbis az ablakból nézve. Azon gondolkozok, hogy ha már ennyire szép idő van, fogni kellene a fotóapparátomat, és elindulni vadászni pillanatokra, helyzetekre, látványra, amiket rögzítenék, lekapnék, megörökítenék. A gyakorlás ezen a téren elengedhetetlen, még akkor is, ha csak olyan egyszerű gépem van, mint egy Nikon L10-es. Még mindig azt mondom, hogy kellene egy jobb, egy erősebb. 
Közben nézegettem kicsit körbe, hogy milyen lehetőségeim lennének, ha intézményes képzésre adnám a fejem. Szerencsére itt, Pécsett van is oktatás, a volt sulimban, ahol annak idején lehúztam 6 évet. A szomorú az egészben az, hogy a Tandíj kb. 300eHUF, ami azért nem egyszerű. Igaz, a tanfolyam csak 1 éves, ha jól számoltam, és igazából ez nem is olyan magas összeg. Persze jönnek a kérdések, hogy ezt hogyan tudnám kivitelezni? az igaz, hogy csak 2hetente van oktatás, péntek-szombaton, de a gyakorlati képzés helyéről nekem kellene gondoskodnom, ami persze azonnal ütközne jelenlegi munkámmal, pénzkeresetemmel. Egy újabb ok, indok, hogy miért kell terveimnek sikerülnie. Nagy jóság lenne, és akkor talán idén el tudnám kezdeni fotós képzésemet is. Persze én nem akarok üzletet, vagy stúdiót nyitni, egyelőre az lenne a jó, ha megkapnám a képzést, és tisztában lennék a szakmával, technikákkal, és egyébb fogásokkal. Fotós akarok lenni. A többi utána alakulna ki, de az még homályosabb, és megfoghatatlanabb, mint a fentebb írtak. Meglátom majd, addig meg alakulnak a dolgok ...

2 megjegyzés:

MDL írta...

minden szurkolásom a tiéd ehhez. én is imádok fényképezni. nagyon szuper lenne, ha ebből élhetnél meg majd.

Kcj írta...

Igazából nem tudom, hogy ebből megélni akarok-e majd. Alapvetően fotózni akarok, és ezt összekapcsolni utazással. De ez még a távoli, homályos jövő, ami még éppen hogy csak körvonalazódik.