2009. március 20., péntek

Gyengélkedés ...

Valami nem stimmel velem. Nem igazán érzem jól magam. Reggel felkeltem, vert a víz, aztán ez később, miután beértem a Céghez, megen előjött, csak úgy, minden indok, vagy ok nélkül. Na jó, nem ok nélkül, mert mindennek oka van, csak nem tudom, hogy mi ez az ok. A hátam is fáj, és már nem tudom eldönteni, hogy csak szimplán elfeküdtem, vagy meghúzódott, vagy valamiolyas, amire nem is nagyon merek gondolni. Az is igaz, hogy meg vagyok fázva, és remélem, hogy nem valami súlyosabb betegségnek nézek elébe. Nem szeretnék tüdőgyulladást kapni. A térdfájásom kezd csillapodni, bár a sok álldogálás, egy helyben toporgás még mindig megterheli. De már kevésbé fáj. Vagy csak megszoktam. Mindenesetre nem tudom, hogy mikor tudok majd eljutni orvoshoz, hogy megnézze, megvizsgálja. Remélem, hamar elmúlnak ezek a nyavalyák, nincs most erre nekem időm ...

Nincsenek megjegyzések: