2009. március 24., kedd

Névnap ...

Ma van a névnapom. Ennek most örülnöm kellene, de sajnos nem úgy fogom ünnepelni, ahogy szeretném. Este 6tól bent húzom az igát, dolgozni fogok, termelem a sok pénzt a befektetőknek. Most persze lehetne egy olyan gondolatom, ami akár még jó érzést is kelthetne bennem, hogy "de jó, mert segítek nekik, hogy még jobb legyen nekik", csak az a baj, hogy ez nem túl sok embert jelentene, meg attól még másoknak nem lesz jó. És különben is. Amúgy is ez a meló nekem csak időtöltés, hogy valamivel teljen az idő, ha már ott bent vagyok. Nekem nem szívügyem az, ami ott bent van. Inkább kényszer, illetve szükség.
De ha már ma névnapom van, akkor úgy döntöttem, hogy holnap nem megyek dolgozni. Kivettem a maradék tavalyi szabimat. És akkor majd a holnapi, illetve az utána következő pár napot értelmesebben fogom eltölteni. Intézem dolgaimat. Olvasgatok. Filmet nézek. És persze aktív gyakorlás valamelyik napon, amennyiben időm engedi. Márpedig lesz rá időm, erről gondoskodok majd. Elvégre meg kell ragadni az alkalmat, és a lehetőséget, hiszen a cél a Megvilágosodás minden Lény javára. És az nem Holnap lesz, hiszen a Holnap soha nem jön el. Mindig Most van, a Dolgok Most történnek, a Lehetőségek Most vannak. Éppen ezért a Névnapomat azzal fogom ünnepelni, hogy a következő napokban élek a Lehetőségekkel, megragadom őket, és hasznossá teszem magam. Minden Lény Javára.

4 megjegyzés:

MDL írta...

Boldog névnapot! :)

Kcj írta...

Köszönöm!

MDL írta...

Remélem, a Gyémánt úttal megtalálod az éltető motivációt, amit mind a ketten keresünk szerintem. Tetszik ez a Mostban élés gondolata, a jövőre való készülés helyett.

Kcj írta...

Igazából nem változott semmi, a dolgok ugyanúgy jönnek, mennek, történnek, ahogy eddig. AMi mégis más, az a hozzáállásom, a szemléletmódom, és a gondolkodásom. És ez sokat számít. A Jövőre már készültem eleget, és nem történt semmi, csak álmodtam az életemet. Ebből lett elegem, ezért változtattam, változtam, mert ez szükséges volt. A motiváció meg jön, illetve megtaláltam magamban :) Minden csak rajtam múlik.