2009. március 3., kedd

Főzőcske hó végén ...

Ilyenkor, amikor fizu még nem jött meg, mindig is problémás az élelmezés megoldása. Mondjuk még tegnap volt Chilis Babom, az nem is volt rossz. De ma már elfogyott minden, amit Anyámtól kaptam. Na jó, kevés Krumplis Tészta még van, de az kevés. Nagyon. Így hát megnéztem, hogy mik a tartalékok, és abból gazdálkodtam, főztem. Egyrészt ugye vettem Smack-et (vagy valami hasonlót), így a leves meg volt oldva. Aztán volt még fagyasztott zöldségem, vegyes, abból találtam ki finomságot. Mert az lett. Olajon lepároltam a zöldséget, közben felraktam spagettit főni. A zöldséget lesóztam, befűszereztem (fokhagymasó, bors, majoranna, kakukkfű), majd tejfölösen behabartam (mondjuk lehetett volna kicsit hígabb is). Végén még egy kis mustárral megbolondítottam, majd az egészet ráöntöttem a kész spagettire. Az eredmény abszolút jó lett, pont olyan, amilyennek elképzeltem. Mondjuk el is fogyott, nem maradt későbbre. Holnap még nem lesz fizu, így megen tartalékokból kell csinálnom valamit. A mélyhűtőben találtam nudlit, asszem abból fogok valamit összedobni, csak még nem tom, hogy mit is. Ha más nem megy, akkor majd lekvárosan (bár abban nincs semmi fantázia). Kevés a keret, sajnos. Jelenleg van vagy 240 Ft-om. Abból nem lehet nagyon ugrálni. Holnap is veszek majd valami Smack-et, meg még meglátom, hogy mire tellik. Legyen már utalás ...

Nincsenek megjegyzések: