2009. március 4., szerda

Értem én ... , csak leszarom!

Kitalálták, itt bent, a Cégnél, hogy péntek éjjel elrendelt munkanap, be kell jönni. Mondjuk nekem még konkrétan nem mondták, de nem is érdekel. Nem fogok bejönni, mert egyrészt nem fizetik meg, másrészt meg megyek fel Pestre. Ezek után már nem kérdés, nincs dilemma, felmegyek éskész. Ha közlik, hogy de be kell jönni, akkor majd azt mondom, amit ők szoktak ilyenkor, hogy „ez nem kívánságműsor”. Na jó, nem leszek annyira durva, csak megmondom kereken, hogy nem fogok a megyében tartózkodni. Rám ne számítsanak.

Más. Megnyugtató híreket kaptam, ma utaltak fizetést, tehát holnap már az én számlámon is szerepelni fog az összeg. Persze kérdés, hogy mennyi az annyi? Meglátom. Mindenesetre jobb érzés, hogy holnap már tudok vásárolni rendes kaját, ki tudom fizetni a tartozásaimat (Anyámnak, S-nek, illetve a büfének), és tudok tovább tervezni. Azért jó lenne az, ha tudnék spórolni, félrerakni. Úgyhogy figyelni kell a kiadásaimra, költekezésemre. Óvatosan, nem megvenni mindenféle hülyeséget, és nem engedni a csábításnak. Az elmúlt 2 hét jó volt arra, hogy láttam azt, mennyire kevés pénzből ki tudom hozni az étkezéseimet. Amúgy is akarok fogyni, majd jobban odafigyelek, hogy mit veszek, és eszek. Ezeket tudatosítani kell magamban.

Még nem tudom, hogy mivel, hogyan fogok felmenni Pestre. Autó, vagy vonat. Lehet, hogy ha utóbbival kell mennem, akkor nem lesz olyan drága, mert van esély arra, hogy kapok segítséget. Ma ajánlotta föl Cs., aki amúgy Szegeden lakik, csak most itt van Pécsett tanfolyamon. Hétfő óta ismerem. Tetszik ez a közvetlenség, és nyitottság, ami a Kagyüsok között tapasztalható. Ez nekem sokat jelent, és segít abban is, hogy változtassak szokásaimon, hogy nyitottabb legyek. Segít helyreállítani önbizalmamat, hogy egy egészséges szinten tartózkodjon, mozogjon. És ez jó. Még mindig nem bántam meg döntésemet, pedig az újdonság varázsa már elmúlt ...

Nincsenek megjegyzések: