2009. március 27., péntek

No smoking ...

Eljött az idő, amikor úgy döntöttem, hogy abbahagyom a dohányzást. Illetve nekifutok megen. Tudom, február elején is nekifutottam, aztán másfél hét után megen rágyújtottam. Igen. De szándékosan, tudatosan. Akkor kellett. De már akkor is azt mondtam, hogy csak arrébb toltam, halasztom. Akkor volt egy kisebb hullámvölgy, de nem sokáig, szerencsére. Időben föleszméltem, és tettem ellene. Sikeresen. Most eljött az ideje a "nemdohányzásnak". Alapvetően az motivál, hogy sok pénzbe kerül. Ezt nem engedhetem meg magamnak, és amúgy is egészségtelen.  Meg büdös is. De télleg, ezt most abba kell hagynom. Már csak azért is, mert egyik kolega rendszeresen fog basztatni, hogy "gyere cigizni", meg hogy "de jól esik ez a cigaretta", meg még "de jó lesz most dohányozni". Mindezt azért, hogy csak azért is gyújtsak rá, hogy kísértsen, hogy szándékomtól eltérítsen. Na most ezek után már csak azért is megmutatom neki, hogy abba tudom hagyni. Ez tulajdonképpen nem más, mint egy motiváció, hogy megmutassam neki, abba tudom hagyni, nem idegesít a nikotin hiánya, és jól megvagyok nélküle. Másrészt meg megszabadulok egy erős megszokástól. Tehát nem dohányzok ...

Nincsenek megjegyzések: