2008. december 2., kedd

Képek ...

Még mindig nem töltöttem fel képeket webre, webalbumba, pedig 2 hely is van, ahova lehetne. Az egyik a nemrég felfedezett Fotoalbum.hu, amásik pedig a Google-birodalom része, a Picassa. Utóbbit használtam már korábban, illetve a hasonló nevű progit, fotó-, illetve képesblogom szerkesztésére, feltöltésére, bár nem túl sokat. Most is csak ezért jutott eszembe a lehetőség, mert egy véletlen folytán odakeveredtem. Egy volt kolegám képeit néztem meg, illetve néhányat közülük, aztán hirtelen felindulásnak eleget téve beírtam azt, hogy Becske. Aztán vagy egy órán át úgy maradtam, néztem a képeket, csodáltam őket, és átéltem az esemény jelentőségét, amin sajnos nem voltam ott.
Aztán bevillant, hogy tulajdonképpen ide is feltölthetném képeimet, a nyilvánosság elé tárva őket. Persze ezt már mondtam párszor, de most van még 2 napom, ami szabad, csak tudok szakítani időt rá, hogy az érdemesebbeket kiválogassam, javítgassak rajtuk egy keveset, aztán feltöltés. Holnapra ez a terv
, ezt fogom tenni délelőtt.

Nincsenek megjegyzések: