2008. december 12., péntek

Visszatekintés ...

A szombati nappal kapcsolatosan eszembe jutott valami, ami talán említésre méltó. Mind2 nap (péntek és szombat) a hazai gyakorlók számára nagy jelentőségű volt, mert a Láma most tette éves látogatását látogatását hazánkban, Szegeden, és Pécsett. Nekem különösen fontos nap volt, mert először találkoztam a Lámával, és még most is fantasztikus élménynek tartom. Kár lett volna kihagyni. De visszatérve a gondolatra, ami eszembe jutott. Időjárásilag érdekes volt, mert délelőtt szép idő volt, sütött a nap, aztán délben jött az eső, a zápor átvonult a város felett, majd megen kisütött a nap. Ez még párszor megtörtént, változékony időjárás volt. Amit később tudtam meg, hogy aznap volt szivárvány. Ezt a mi hagyományvonalunkban (megint „mi”, és nem „ők”, vagy „náluk”) jó jelnek, vagy valami hasonlónak tartják, szerencsés dolognak. Minden estre tény, hogy ezek az időjárási jelenségek többször előfordulnak a Gyémánt Út összejövetelek során, idején. Érdekes. Remélem, majd valamikor én is megtapasztalom ezt, mert egyelőre csak hallottam róla, de nem láttam, nem tapasztaltam. Így olyan, mint amikor valaki azt mondja, hogy „azt mondta a Géjza, hogy a szomszédja látta ...”. Nem azt mondom, hogy nem hiszem el, vagy ki van zárva, hogy ez előfordul így, eben a formában, de szeretném látni, megtapasztalni.

Nincsenek megjegyzések: