2008. december 10., szerda

Vadászat az Albira ...

Egyre inkább érzem a hátrányát, hogy Pv-n lakok, Ősöknél. Tudom, megvannak az előnyei, de most már hiányzik a privát légkör, hogy bármikor elvonulhatok, ha éppen arra van szükségem. Most per pillanat nincs. Szobám egy „átjáróház”, egy „folyósó”, hiába minden szépsége ellenére. Én rendeztem be, magamnak, minden olyan, ahogy én akartam. Ez nekem így nem jó. Amúgy is újra a saját lábamra kell állnom, a szülői „védelemből” elég volt. Tanultam korábbi hibáimból, a lecke kemény volt, most itt az ideje, hogy lássam, hatásosak voltak-e a tanítások. Neki kell állnom keresni albérletet, januárban szeretnék kirepülni a „fészekből”, minél előbb.

Az is elég zavaró, idegesítő, hogy folyamatosan a buszokhoz van kötve a szabadidőm, programjaim, minden attól függ, mikor van utolsó buszom, mikor tudok hazamenni. Minden, ami érdekel, és ami érdekelne, az mind Pécsen van, Pécsváradon csak a Családom (szülők, Öcsém családja) élnek, de hozzájuk bármikor mehetek. Ott nincsenek barátaim, nincs semmi, ami különösen le tudna kötni. Minden az mellett szól, hogy költöznöm kell. Indul a keresés ...

Nincsenek megjegyzések: