2008. december 12., péntek

Tapasztalatok ...

Érdekes, de kellemes érzés, hogy akiknek, és akikkel eddig beszéltem választot Utammal kapcsolatban, többségük pozitívan reagált a dologra. Az is igaz, hogy eddig megválogattam, hogy kinek beszélek róla. Tudtam, és tudom, hogy kinek mondhatom el, kiben bízhatok. Az eddigi reakciók közül csak 1 volt eddig negatív, és ez kisebb zavart okozott (az ego játéka), mert egyik legjobb barátomról van szó. Az is igaz, hogy nem tudja, hogy mi vezetett ehhez a döntésemhez, és még nem is volt alkalmam beszélgetni erről vele. De tartom annyira jó barátomnak, hogy bízok benne, hogy megért majd, ha már ismeri a döntésemhez vezető előzményeket, hátteret. De ha nem, az se fog zavarni igazán, legfeljebb csak kis ideig. Az én életem, az én választásom, az én döntésem. Gyanítom, hogy valami hirtelen felindulásnak tulajdonítja az egészet. Nem tudom. Lehet, hogy soha nem fogom megtudni. A lényeg az, hogy eddig a többség pozitívan reagált, és ez nem azért fontos, mert a véleményükre támaszkodok. Csak abban erősít meg, hogy helyesen döntöttem.

Nincsenek megjegyzések: