2008. december 13., szombat

Dreaming ...

Megint elkezdtem álmodni. Lehet, hogy ez nem is a legpontosabb megfogalmazás, inkább az az ideillő kifejezés, hogy megint tudok emlékezni az álmaimra. Mostanában többször előfordult, hogy ébredés után, vagy valamikor a nap folyamán spontán módon álomképek, -foszlányok jutottak eszembe, amiket alvás folyamán tapasztaltam. Régen volt már ilyen, nem volt jellemző az utóbbi időben, években. Tegnap reggel hazafele a buszon nem aludtam el azonnal, jó darabig félálomszerű állapotban voltam, és képek kezdtek megjelenni a fejemben, anélkül, hogy különösen gondoltam volna rájuk. Érdekes volt, hogy régebbi álmokban tapasztalt helyszínek tűntek fel előttem, ugyanúgy, ahogy annak idején. Mindeközben tudatában voltam annak, hogy hazafele utazok, és ülök a buszon Az is érdekes volt, hogy enyhe összpontosítással tudtam valamelyest irányítani a helyszínek feltűnését, megjelenését, bár ez inkább ösztönös volt, nem tudatos. Talán kezdenek a méreganyagok távozni a szervezetemből, amiket eddig felhalmoztam, és nem engedtem, hogy távozzanak, mert folyamatos volt az utánpótlás? Fene se tudja, és én se, de örülök neki, hogy megen tudok emlékezni az álmaimra, illetve egyelőre csak kisebb részletekre.

Nincsenek megjegyzések: