2008. december 11., csütörtök

Albi ...

Asszem beindítottam egy gépezetet a közeljövőbeli költözésemmel kapcsolatban. Egyrészt igényemet jeleztem a Céges fórumon, a „Bolhapiac” topicban. Majd meglátom mi lesz. Aztán hirtelen felindulásban megkérdeztem kolegákat, párat, akik egy csoportban voltak. Egyikük mondta rögtön, hogy ha 2 héttel ezelőtt szólok, akkor lett volna, de most már késő. 2 hete még nem tudtam semmit se erről, akkor másik döntést hoztam meg, amit tettre is váltottam. Koleganő mondta, hogy ő is tud valakit, aki lakótársat keresett nemrég, megkérdezi, hogy aktuális-e még. Közben én is láttam pár hirdetést, amit az Ebédlő előtti Hirdetőfalon láttam. Az egyik tetszik is, elég jól hangzik, most már csak azt kell megtudni azzal kapcsolatban is, hogy aktuális-e még, merre is van pontosan, illetve mennyi az annyi? Megmondom őszintén, az tetszik a legjobban, mert egyedül bérelnék egy egyszobás pecót bútorozva, közel a buszhoz, gázfűtéssel, és interneteléréssel. Holnap délután utánajárok ennek, a többi meg majd kiderül. Jó látni, hogy a dolgok működőképesek, ha teszünk is az értük ...

Nincsenek megjegyzések: