2008. december 9., kedd

Intuíció?

Tegnap sikerült jó vásárt csinálnom. De télleg. Még szombaton, mikor vettem Pulóvert és Pólót, már akkor kinéztem Nadrágot, hogy Ő is kell nekem, és hiába 5eHUF, nekem akkor is kell, mert ez legalább jól néz ki. Nem úgy, mint mostanában a sárgáknál (mostantól kezdve kevesebb cucc vásárlása kínaiaktól), ahol minden egyre gagyibb, és ezzel egyenes arányban nő az ára is. Nem éri meg. És különben is. De akkor elmaradt, mert már sok cuccom volt. Gondoltam, majd 7főn. Aztán reggel bementem Takko, és kiválasztottam 2t. Kicsit eltérő fazon, de jellegét hasonló. Nos, az egyik kicsi volt, másik meg pont passzolt, mintha csak nekem tervezték, szabták volna. Persze a gomb le volt szakadva, de benne volt a zsebében, én mindenesetre azért lecseréltem. És egyben meg is döbbentem. Az a 10 perc alatt, amíg próbáltam, leárazták a felére. Aztán napközben áthúztam, és ismerőseim rögtön kérdezték, ha le volt árazva felére, akkor miért nem vettem rögtön még1et? Igazuk volt, és ezért délután vettem egy ugyanolyat. Konkrétan azt, amiről le volt szakadva a gomb, amit próbáltam. Az volt az utolsó a méretemben. Hogy ezt hogy hoztam össze, fogalmam sincs, de a megfelelő időben hozott döntések vezettek ide, még ha nem is tudtam róla. Vagy csak egyszerűen megen az intuícióm szólalt meg, és én hallgattam rá? Megen hangját hallatja a Belső Hang, én meg hallgatok rá? Jó lesz odafigyelnem.

Nincsenek megjegyzések: