2008. december 11., csütörtök

Albit keresve ...

Ma felhívtam 2 telefonszámot, amit a Cég hirdetőfalán találtam, albival kapcsolatban. Nos, mégtegnap az egyikről azt gondoltam, hogy nem hangzik rosszul, 1 szobás lakás, gondolom garzon, közel a busz, net-lehetőség is van, akár még jó is lehet. Azaz csak lehetett volna. Mert a telefonbeszélgetés közben kiderültek dolgok. Többek között az, hogy az említett lakás Fehérhegy és Meszes között van. Nos, arról a környékről az ember fia nem sok jót hall, „érdekes” környék, még érdekesebb helyi elemekkel, lakosokkal (elég sok arra a buckalakó, és braziloid nép, és sajnos a rosszab fajtából, plusz rengeteg hajléktalan). Az albérlet díja meg 40eHUF, + rezsi. Erről ennyit, ez a lehetőség kihúzva.

Aztán megakadt a szemem egy másik hirdetésen, amit magamhoz vettem még éjjel. Ez csak 1 szobát hirdet, de az az Ifjuság útján van. Telefon hív, beszél kellemes női hanggal. És ez már mindjárt jobban hangzott, sokkal több a bizalom irányában. Az ár 30eHUF, mindennel együtt, és ezért lenne egy szobám. Már ha tetszik, és meg tudunk egyezni. És ezért használhatnék mindent, konyha, fürdőszoba, stb. Mondjuk ez szerintem alap. Mindenesetre abban egyeztünk meg, hogy hétfőn felhívom, és keddre megbeszélünk egy időpontot, amikor is megnézem a helyet, amiről szó lenne. Azért mondtam a nőnek, hogy jelenleg mégcsak keresek albit, semmi sem biztos, és teljesen megértő volt, nem fogja magát hiú reményekbe ringatni. Azt is mondtam, hogy ez csak januártól lenne aktuális, és ez sem okozott problémát. Nem lenne rossz, ha ez megfelelne, mert tulajdonképpen majdnem belváros, közel van a központi helyekhez, és az sem utolsó szempont, hogy a Központ is közel van. De ha nem jön össze, az sem gond, mert lehetőségek vannak, csak utána kell járni, hogy merre, mennyiért, és milyenek. Más szálon is halad jelenleg a keresés, pozitívan tekintek az egészre. Januárban be fogok költözni Pécsre, ez nem vitás, csak a hely, és a pontos időpont ami még nincs tisztázva.

Jelenleg kiváncsian várom a keddet ...

Nincsenek megjegyzések: