2008. december 19., péntek

Évvégi jó hírek ...

De azért jó hírt is kaptam ma, itt bent, a Cégnél. A 2 ünnep között nem kell ejönni dolgozni, mert leltár lesz. Eddig úgy volt, hogy a Hibakergetők, Forjavítósok, meg mi, Technikusok is bent leszünk az uccsó napokon, de ma végre kiderült, hogy nem úgy lesz. Ennek örülök, mert nem szívesen akartam azokon a napokon már dolgozni idén, de sajnos szabit már nem tudtam kivenni. Így joban kihasználhatom az időmet, bármire, amire akarom. Holnap fel kell hívnom az albérlettel kapcsolatban a Tulajt (ma nem tudtam elérni), hogy részemről rendben van, igényt tartok az Albérletre, a Szobára. Másrészt, hogy így alakult a helyzet, azon gondolkodok, hogy már idén, abban a pár napban elkezdek beköltözni Pécsre. Úgyis eltart egy darabig, amíg sikerül minden szükséges dolgot átcuccolnom, de legalább Szilveszter után (reggel) nem kellene azon gondolkodnom, hogy mivel, mikor, és hogyan fogok hazajutni. Jó lenne, ha ez megoldható, kivitelezhető lenne. Nagy jóság, és élmény lenne már az Albiban kezdeni az Újévet, ott ébredni az Évvégi buli után. Ja, jut eszembe, ha minden igaz, idén a Kinoban fogom a Szilvesztert tölteni, ma hallottam, hogy valami ilyen jellegű dologra van esély. Úgy legyen! Az az igazság, hogy az elmúlt 2 év utolsó napja nem volt valami fényes, emlékezetes esemény (habár 2 éve pontban éjfélkor haverommal kint erkélyen iszogattunk, cigiztünk, néztük a tüzijátékokat, amikor egyszercsak kihánytam a 3. emeleti erkélyről), tavaly is az volt, hogy szük körben iszogattunk, cigizgettünk, iszogattunk, megen cigizgettünk, közben ment a TV, néztünk Hofit, és nem történt igazából semmi, nem volt egy egetrengető Óév-búcsúztató.  Ezt idén nem akarom. Valószívű, hogy azzal a pár régi haverommal, arátommal fogok találkozni, akikkel mégtartom a kapcsolatot, de nem akarok még egy unalmas évvégi bulit, ami nem is az. Mint már korábban kifejtettem, Élni akarok, élvezni az élet történéseit, eseményeit. Nem akarom a következő évet úgy kezdeni, mint az ideit. Ha ennek az az ára, hogy ne a régi barátaimmal ünnepeljem az Év végét, hanem az új barátaimmal, akkor ezt az árat megfizetem, kerül amibe kerül. Vállalom a következményeket. A Változások néha ezt követelik, és én Változást akarok.

Nincsenek megjegyzések: