2008. december 18., csütörtök

Egy eseménydús nap ...

A tegnapi nap zsúfolt volt, eseménydús, tartalmas, és minden szempontból pozitív. A magánügyeimet tekintve mindenképp. Még hétfőn visszahítam a múltkor talált albilehetőséget, időegyeztetés szempontjából. Kedd délután 3 óra lett megbeszélve. Így legalább volt lehetőség arra, hogy délelőtt vágjak fát apámmal. Mondjuk ebből csak ¾ óra lett, de az is több mint a semmi. Utána kaja, zhany, majd 2es busszal be Pécsre. 3ra oda is értem a címre, ahogy kellett, nem késtem, még pár perccel előb is értem oda. Mikor beléptem a lakásba, már az egy kellemes élmény volt, tetszet a lakás hangulata, arculata, a tulajdonos hölgy is kedves, szimpatikus volt (nem, semmi hátsó gondolat, anyám lehetne, meg különbenis a saját korosztályom érdekel). Ezután megmutatta a szobát, amit ki akar adni. Szinte azonnal megtetszett, bejött a hangulata, az elrendezése, a bútorzata. Pont az, ami nekem kell, ami nekem tetszik. Az elrendezés úgy van kialakítva, hogy van egy „nappali" rész, ahol tehetem dolgaimat, elhelyezhetem PCmet, és a maradék rész meg hálófülkének van kialakítva. A lehető legjobb. Megmutatta még a fürdőszobát, konyhát, amit használni fogok, mindegyik tetszett (fürdőszobában nem kád van, hanem zuhanyfülke), teljesen barátságos az egészhangulata. Csak 1 szoba lesz az enyém, de igazság szerint a lakásban az idő nagyrészében egyedül leszek, hetente csak 2-3 nap lesz, amikor a tulajdonosok is ott fognak tartózkodni, aludni, amikor Pécsen van dolguk. Ja, és az egész lesz 30eHUF egy hónapra. Utána még beszélgettünk egy keveset, mondtam, hogy pár napon belül jelentkezek, de nagy valószinüséggel igen lesz a válasz. Asszem holnap délután fel is hívom, ezt jobb minél előbb letisztázni.

Még hétfőn elkezdtem intézni azt, hogy másik banknál nyissak folyószámlát,mert kedvezőbb, jobb, kevesebb a költség, és ügyfélközpontúb is. Akkor csak azért csúszott az egész, mert nem volt nálam az ADÓ-kártyám, az meg kelletta szerződéshez. Tegnap befizettem az ügyintézéshez szükséges összeget Postán, majd irány Pénzügyi Tanácsadómhoz (jah, kérem, ma már ilyennel is kell rendelkeznie egy embernek), ott iratok fénymásolása, pár aláírás, majd rohantam tovább Árkádba, fényképeket akartam leadni előhívásra. Anyám már vagy 1 éve rágja a fülemet, hogy kellene előhívatni a képekből, amiketcsináltam, hát most megteszem, ez lesz az ajándéka Karácsonyra. Szerintem tetszeni fog neki, ennél jobbat nem tudtam kitalálni, ráadásul a képeket én készítettem, ez abszolút személyes ajándék lesz.

Ezután már csak egy dolog volt vissza, bemennem dolgozni. Ja, és közeledett fél6, 6ra meg ottkellet már lennem (azaz itt, mert most is dógzok). Szerencsére van taxi, ami behozott, így időben beértem. Ha jól belegondolok, tegnap télleg megcsináltam mindent, amit akartam. Azaz szinte mindent, mert arra már nem volt időm, hogy a Központba is beugorjak, de ez nem is baj. Azért jó volt látni, hogy a dolgok hogy működnek, ha végre hajlandó vagyok tenni értük, ha megteszem a szükséges lépéseket. Jó, ha az embernek vannak sikerélményei, ha látja, hogy felesleges félni. Egy a lényeg, nem szabad feladni. De küzdeni, harcolni se kell, anélkül is mennek a dolgok ...

Nincsenek megjegyzések: