2008. január 17., csütörtök

Sleeping ...

Ahogy elnézem, a mai napom nem a legjobb. Ennél rosszabb csak a holnapi lesz, kb. fél órával kell korábban kelnem, mint ma. Igazi jóság! Csak nem nekem. Eleve utálok korán kelni. Ez nem embernek való. Ha már erről van szó, legkorábban 9kor tudok normálisan felkelni. Ami ennél korábban van, az már kicsit problémás. Nem vészesen, csak az nem az igazi. De ez, ami nappalos műszakban van, a hajnali 4, az télleg kínzás. Akkor tudnék a legjobban aludni, erre ki kell másznom a jó meleg, puha ágyamból. Bár amilyen zavaros álmaim vannak mostanában (kivéve a tegnap leírtat) ... Nem tudom, ez is olyan furcsa. Mostanában sokkal többször álmodok, mint korábban, az elmúlt időszakban. Nem emléxem teljesen az álmaimra, csak azt tudom, hogy zavarosak, érdekes helyzetek alakulnak ki, nem szokványosak, és valamilyen szinten mozgalmasak. Nem rémálmok, csak furcsák. Ismerős, mégis ismeretlen helyszinek. Emberek, akiket ismerek, és mégsem. Többször előfordul, hogy harcolnom, küzdenem kell. Hogy mi ellen? Nem tudom, ezt legtöbbször elfelejtem.

Amúgy alvászavarom is van. Nem tudok időben lefeküdni, aludni. Ez azt jelenti, hogy éjfélnél előbb nem nagyon megy. Próbáltam, de általában éberen, álmatlanul forgolódok, és nem alszok. Próbáltam számolással, nyugodt gondolatokkal, az elmém kiürítésével, de mind hasztalan. Most majd jön megen a meditáció. De télleg. Ma előveszem majd valamelyik meditációs gyakorlatomat, ami megvan, aztán meglátom, mire jutok vele. Hátha segít. Egyébbként a poén az, hogy egyáltalán nem zavar, és nem is okoz problémát, hogy átlagosan 5-6 óránál többet nem alszok. Átlagosan. Azt nem hiszem, hogy insomniás vagyok, mert tudok aludni, és nem is érzem úgy magam, mint aki az alvás, és az ébrenlét között van. Csak keveset alszom. Illetve kevesebbet, szerintem. Mindegy, egyenlőre nem gáz. Régebben egy idő után besokalltam, akkor viszont aludtam akár 10-11 órát is. Ez olyan 3-4 havonta fordult elő. Most nem tudom, mikor volt utoljára ilyen, nem jegyeztem meg, de majd egyszer jön megen. Mondjuk az időjárás is olyan, hogy nem van nagy kedvem bármit is csinálni. Kint hideg van, az idő nyirkos, párás, hamar sötétedik (még), és ez nem gyere be nekem. Irigylem ilyenkor a téli álmot alvó lényeket. De sebaj, majd jön a tavasz, a jó idő, és minden szebb, és jobb lesz. És akkor aludni se akarok annyit ...

Nincsenek megjegyzések: