2008. január 18., péntek

Fantasy Zoo

Tennap elég érdekes dolog jutott az eszembe (mikor nem?). Látom kolegáimat, és némelyik hasonlít az emberre. Teljesen emberszabásúak (2 láb, 2 kar, 1 fej, stb.), de ha rájuk nézek, inkább fantasy regények, filmek, és szerepjátékokban előforduló lények jutnak róluk az eszembe. Van itt minde. Hobbitok, gnómok, koboldok, manószerű lények, még 1-2 óriás is, meg törpe. Ha jól belegondolok, orkok is vannak,nem is kevesen. Mindez tennap jutott eszembe, mikor láttam sokadszorra egyik unszimpatikus kolegámat, és hirtelen belém hasított a felismerés, hogy úgy néz ki, mint egy hobbit. És rájöttem, hogy a hobbitokat nem szeretem. Később láttam még 1 hobbitot, és ő se szimpatikus. Ma reggel meg büfében valami kobold-szerű lény fordult velemszembe egyszer csak. Mindíg sejtettem én, hogy ezek a lények nem csak kitaláltak, de hogy ennyire itt élnek közöttünk, és alig álcázzák magukat! Hihetetlen. Még szerencse, hogy azért néha lehet elfeket, tündéket látni. Vagy valami haslót. Lehet, hogy Nimfák, vagy Driádok? Ki tudja? De itt élnek közöttünk ...

Nincsenek megjegyzések: