2008. január 7., hétfő

Beginning of the New Year ...

Azért ez az év is jól kezdődött. Csütörtökön reggel hazaértem munkából, és sikeresen összehoztam egy hasmenést. Szerencsére csak 1 nap fostam, de az is elég volt, mindenesetre 2 napig alig ettem. Fogytam is 1 keveset, az még nem is baj. De csütörtökön még hőemelkedésem is volt, és addigra tetőzőtt a megfázásom is. Mostanra már elég jól vagyok. Aztán szombat reggelre az is kiderült, hogy elromlott a bojlerünk, azóta nincs melegvíz. Faja. Ezért tennap este öcséméknél volt fürödés (megyünk zabot vásárolni), de legalább volt. Nehezen tudtam volna magamat elviselni ma nélküle. Még szerencse, hogy öcsémék a szomszédban laknak. Remélem, hogy ma meg tudják csinálni, de legkésőbb holnap. Az mondjuk már elég csücskös nekem, de azt még valahogy kibírom talán. Érdekes kezdet. Remélem a folytatás nem ilyen lesz.

Nincsenek megjegyzések: