2008. január 29., kedd

Prophecy ...

Emléxem, pár éve egyszer jósolt nekem egy koleganőm kártyából. Pár éve is eszembe jutott, de akkor alig emlékeztem rá, hogy mi is lett nekem jósolva. Kérdeztem a kolegát is, de ő sem elékezett. Most viszont valahogy eszembe jutott megen. És azt vettem észre, hogy eddig elég sok minden bejött abból, amit akkor hallottam. Azt mondta, hogy lesz majd egy nagyobb anyagi veszteség, illetve anyagi nehézségek. Bejött, Diákhitel visszafizetése, és egyébb kellemetlenségek ez végett. Jött az a rész, hogy majd lesz egy vörös hajú lány, aki viszont nem lesz túl tartós, és csalódás lesz a vége. Sajna ez is bejött. Egy másik jellegű csalódásról árulásról is szó volt, onnan jön, ahonnan nem számítok rá. Tulajdonképpen ez is megtörtént, bár nem én voltam a konkrét károsult. Azért nekem is odatett rendesen a dolog. Azóta bizalmatlanabb vagyok embertársaimmal szemben. Viszont a jóslat, a kártyák azt mondták, hogy ez az időszak után javulás fog történni, pozitív változások, jó dolgok fognak velem történni. Hát, kíváncsi vagyok, miként is lesznek ezek a dolgok, események. Örülnék neki, ha a történat új fordulatot venne.

A jóslással kapcsolatban volt egy gondolat, amit egy másik kolegám osztott meg velem. Szerinte nem helyénvaló, és tiltott dolog (egyes vallások is tiltják). Véleménye szerint azért nem jó, mert bizonyos szempontból nézve, vizsgálva megváltoztatja az ember életét, az ember tudat alatt is arra fog törekedni, hogy beteljesítse a hallottakat. Még ha nem is kedvező. Igazság szerint ha rendelkeznék a jövő ismeretével valszeg rém unalmasnak tartanám a világot. Mindent előre tudni ... Nem jó. Szeretem a meglepetéseket. Na jó, nem mindegyiket, ami kellemetlen, azt határozottan nem.

Azért az elég érdekes dolog, hogy párszor már előfordult, hogy álmodtam valamit, aztán igen kis eltéréssel megtörtént, bekövetkezett az álombéli esemény. Vagy eszembe jutott egy rég nem látott személy, és pár perccel később összefutok vele. Az is megtörtént nem is egyszer, hogy emberek kerestek valamit, én meg szinte azonnal megtaláltam, amit ők már fél órája nem. Megérzések, sugallatok? Látomások, vagy csak a vakszerencse? De ha az utóbbi, akkor miért ilyen sűrűn? És az hogy van, hogy hasonló jellegű dolgok néha öcsémmel is megtörténnek? Az álom-dolog nem, de megérzések azok igen. Múltkoriban beszélgettem vele egy pár mondatot ezzel kapcsolatban, és azt mondta erre, hogy neki ez úgy működik, mint egy 6. érzék. Utána kellene nézni, hogy a családban a felmenők között nincs-e valami boszorkány-szerű, vagy javasember féle. Ki tudja? Azért kíváncsi vagyok, hogy a legutolsó tiszta, és igen valószerű álmom bekövetkezik-e ...

Nincsenek megjegyzések: