2008. január 16., szerda

Dream ...

        A minap igen érdekeset álmodtam. Egyrészt jó idő volt, és nyár. Nagyon jó idő. Aztán valami vízparton voltam, stég, meg ilyes. A víz is kellemes volt. Kellemes, hűsítő víz. Hogy folyó, vagy tó volt, azt nem tudom, ez akkor sem érdekelt igazán, és tulajdonképpen mindkettő lehetett. Hogy merre volt az egész? Nem tudom, nem ismertem föl a helyszínt, ez sem nyújt támpontot. A figyelmem nem ilyen dolgokra irányult. Nem törődtem az idővel, a helyszínnel, csak azzal, hogy jól éreztem magam. És a társasággal. Érdekes lány volt. Még az arcára is emléxem valamelyest, pedig ez nem jellemző. Hosszú, sötét haja volt, asszem sötétbarna, bár vizes volt, éppe ezért lehet, hogy világosabb. Szeme zöldes árnyalatú volt, és ott csillogott benne valami huncut fény. Valami játékos vidámság. Az arca ovális volt, és kedves, a mosolya őszinte. Abszolút az ideálomra hasonlított, már amire emléxem belőle. Az mondjuk tény, hogy sokkal többre emléxem, mint szoktam. Nem jellemző, hogy az álmomban látott csajoknak beugrik az arca, vagy bármi belőle. De Ő ... Ami még szimpatikus volt az álombéli lányban, az ... Ezt nem tom megfogalmazni, mert nem tudom megfogalmazni, illetve elkapni az érzést vele kapcsolatban. Mindenesetre a szimpátia kölcsönös volt, sőt, ha jobban belegondolok, akkor ez több volt, mint puszta szimpátia. A lényeg az, hogy akkor jól éreztem magam, és ébredés után is jól éreztem magam.

Most az a kérdés foglalkoztat, hogy ez csak egy szimpla álom volt, vagy a néha előforduló jós-álmaim egyike? Mert ha az utóbbi ... Akkor elég érdekes év lesz az idei, és pozitív értelemben. Örülnék, ha a tavaly elkezdődött változások, javulások folytatódnának. Jót tenne az önbizalmamnak, és közérzetemnek. De ez majd még kiderül. Mindenesetre ha a valós világban bekövetkező események, és az álmomban történt dolgok között felfedezek bármi hasonlóságot, párhuzamot, akkor újabb érdekes kérdéseket kell átgondolnom. De ez a jövő zenéje ...

Nincsenek megjegyzések: