2008. január 17., csütörtök

Bloodgiving again ...

Sikerült elmennem véradásra, szerencsére. Örülök neki. Legalább megtudtam 1-2 dolgot. Vérnyomásom jó, mondhatni nagyon jó (115/80), pulzusom is megfelelő. Aztán megtudtam, hogy vércsoporto (B+) a ritkábbak közé tartozik. Hm. Minden gond nélkül lement a vérvétel, nem lettem rosszul, nem szédültem, stb. Azért mókás volt, hogy koleganők kérdezgettek, hogy jól vagyok-e, nem érzem magam rosszul, meg ilyes. Mert hogy állítólag nagyon sápadt vagyok. De hát leszedtek tőlem majd fél liter vért! Már hogy a viharba ne lennék sápadt?! De jól érzem magam amúgy. Semmi gond nincs. Ha idén nem tetováltatom magam megen, akkor még1x elmegyek véradásra. Ha tudok. Ja, kaptam 1 üveg szúrósvizet (folyadékpótlás), egy szelet valami csokiszerűséget, 500 HUF értékű vásárlási utalványt, és 2 belépőt Mórahalomra, az élményfürdőbe, vagy hova. Az biztos, hogy nincs közel, de asszem nyáron, esetleg késő-tavasszal elmegyek. Távolság nem számít, nem érdekel, ki fogom használni a lehetőséget. Ha már megadatott! Úgy is szeretnék idén kimozdulni Baranyából, ha már az elmúlt 2 évben nem sikerült. Ez nem az a távolság lesz, amit igazából szeretnék (külföldi nyaralás), de kezdetnek megteszi.

Talán ma tudok aludni rendesen, normálisan, és nem félig éberen. Habár már most is tudnék aludni. Remélem a vérveszteség is hozzájárul egy kicsit. Az az egy dolog vígasztal, hogy a holnapi nap az utolsó munkanap a 7en. Rebesgettek valami túlóraszerűséget szombatra, de kiderült, hogy mégse lesz. Ennek csak örülök. A 7vége a pihenésé lesz. Szombaton fel se kelek minimum 10ig. Na jó, a 9 is belefér még. De annál korábban semmiképpen sem.

Nincsenek megjegyzések: