2008. január 20., vasárnap

Aeon Flux ...

Fáradozásomat siker koronázta, megtaláltam! Megtaláltam az első 10 részt, igaz, angolul. De ez nem okoz nekem problémát, ilyen apróságok nem zavarnak. Most nemrég belenéztem, és elsőre zavart, hogy nem az a szöveg volt alatta, aminek kellett. Illetve az is ott volt, de halkan szólt. A másik meg olyan volt, mint egy riport, vagy mi. Aztán megnéztem, és kiderült, hogy 2 audio-sáv van a filmen, az egyik az eredeti szinkron, a másik meg a rendező audio-kommentárja. Utóbbi kikapcs, és máris minden rendben van. Most majd jöhet a többi rész. Csak lassan jön, sajnos ...
Most kicsit utánanéztem, és látom ám, hogy 3 évadot gyártottak le belőle. Összesen 17 rész, ha minden igaz, bár a sorrendet még nem tudom teljesen. Majd utánanézek ennek is, a lényeg az, hogy vannak lehetőségek. Ahogy szépen szedem össze az infókat, látom ám, hogy 2005ben kiadták az egészet DVDn. Valszeg ezek egyikét szedem most is. Azért érdekesen alakul ennek a postnak a formája, jellege, ahogy olvasom az infókat, annak alpján jegyzem én is a gondolatokat ide. Ez miatt kicsit talán szétszórt, illogikus felépítésű, de valahogy nem érdekel. Úgyse volt még ilyen.

Nincsenek megjegyzések: