2008. január 17., csütörtök

Bloodgiving ...

A mai nap véradást szerveztek a cégnél. Ez itt szokás, évente többször is megszervezik. Én általában, ha tudok, elmegyek. Már csak azért is, mert egyrészt tudom, hogy ezzel tényleg segítek másoknak. Másrészt azt is tudom, hogy országosan probléma a megfelelő vérellátás, és így ezen is segítek. És végül, de nem utolsósorban nekem  is jót tesz, mert egy kis vérfrissítés nem árt az embernek. De télleg. Ami tetszik még benne, az az, hogy utána van egy kis kábaság, egy furcsa érzés, mintha a testem sokkal könnyebb lenne. Mintha kicsit be lennék rugva, pedig nem is. Utoljára másfél éve voltam, azóta nem tudtam elmenni a céges szervezésben lévő adakozásra, azt pedig, hogy elmenjek egy véradóállomásra, valahogy soha nem sikerült elintéznem. Mindíg volt valami más, ami közbejött. Ma el kellene mennem, csak nem tom, hogy el tudok-e menni, vagy elengednek-e? Jó lenne, télleg. Majd még meglátom, hogy alakul, du. 3ig itt vannak végül is.

Nincsenek megjegyzések: