2008. január 12., szombat

Coolpix ...

Végre eljutottam odáig, hogy nem csak kezembe vettem a fotógépem könyvét, hanem bele is olvastam. Illetve most tartok a felénél. Az az igazság, hogy ez tulajdonképpen egy elég komoly kis gép. De hát a név, Nikon, már az magáért beszél. A Jappók végülis nem gyártanak szart. Eddig automata módban használtam, és nem tudtam, hogy milyen lehetőségeim vannak tulajdonképpen, csak találgattam, próbálkoztam, és volt, hogy téves következtetéseket vontam le. Most majd megen kezdhetek kattogtatni, "lövöldözni", hogy megtudjam, mi mire jó, mikor, és hogyan kell alkalmazni. Majd jön a Tavasz, és akkor aztán lesz rengeteg téma, lehetőség. Illetve már most is vannak dolgok, amiket mindenképpen le akarok fényképezni, így most majd lesz alkalom kisérletezéshez. Amit mindenképpen akarok, az a kazánban lobogó tűz megörökítése. Ezt addig lehet csak, amíg fűtési szezon van. Utána már nehézkes, mondhatni lehetetlen. De igazából majd a Természet ébredését, újjászületését akarom megörökíteni. Tájképek, makrók, miegymás ...

Nincsenek megjegyzések: