2008. január 16., szerda

Series ...

Befejeztem egy sorozatot megen, mégpedig a Dark Angelt. És tökéletesen megértem, hogy miért volt a zúgolódás a cancel miatt. Egy olyan ponton fejeződött be a 2. évad, ami követelte a folytatást, igen nagy hype volt. De az akkori idők, 9/11, magas költségvetés, stb., amire még hivatkozott a Fox, leállította az egészet. Pont amikor kezdett volna igazán érdekes lenni, amikor az események kibontakoznak, amikor a miértekre, és egyébb kérdésekre megkaptuk volna a választ. De hát ez van.

Szerencsére megtaláltam egy másik kedvenc sorozatomat, akkoriban sokat néztem, és ez a Millennium volt. Annak a Chris Carternek az agyából pattant ki, aki az X-Akták atyja is volt. Sokkal sötétebb hangvételü, komorabb sorozat ez, és igencsak a felnőtt kategóriába sorolható. Már megvan a teljes első évad, most valahol a közepén járok. Örültem, hogy megtaláltam, mert már majdnem megvettem. Csak az első évad DVDn 8000 HUFba kerül, és azért az nem kevés pénz. Most majd kereshetem a 2. évadot, remélem azt is felrakta valaki, valahol.

Egy másik sorozat, ami nagyon tetszett, az a Carnivale - A vándorcirkusz. Ennek is megtaláltam az 1. évadát, ráadásul szinkronosan. Az is jön le szépen lassan. Ez a sorozat a '30as évek amerikájában játszódik, a Világválság idején, középpontban 2 karakterrel, egy fiatal, szökött fegyenccel, illetve egy karizmatikus lelkésszel (az alakítja, aki a Hegylakóban a Kurgan volt). Ők a történet kulcsszereplői, és bennük testesül meg a fény és a sötétség erői. Tulajdonképpen Avatárok. Elég érdekes, helyenként bizar, mondhatnám morbid a történet, jó sok misztikummal, rejtéllyel. Sajnos ezt a sorozatot se folytatták, a 2. évad után ezt is cancelra rakták, ez a HBOnak köszönhető. Rebesgettek valami olyast, hogy egy mini-sorozatban majd befejezik, lezárják az elvarratlan szálakat, de egyenlőre nem tudok ez ügyben újabb fejleményekről. Azért örülnék, ha folytatnának, mert elég sok a nyitott kérdés.

Jelenleg ezekazok a sorozatok, amiket nézek, illetve érdekelnek. Kellene keresnem még olyat, ami érdekelhet, mert elég gyorsan fogyasztom ezeket. Egyszerre általában 2-3 részt nézek meg, és így hamar végzek egy sorozattal, illetve egy évaddal. Azért most már normál, "egész estés" (1.5-2 órás) filmet is kellene néznem, körülnézni azon a tájékon is, mi az, amit érdemes megnéznem. Csak kellene szabad hely a PCmen, mert az nem sok van. Ráadásul a 4 Winyómból 1 működik csak rendesen. Sőt, csak 1 működik. Jövő hónapban kell vennem 1et, egyrészt igény van rá, másrészt meg nem árt, ha van.

Majd ha hazaérek, ezeknek a dolgoknak utánanézek.És hátha találok valami érdekeset ...

Nincsenek megjegyzések: