2008. május 5., hétfő

Várakozva ...

Valamikor fél2 felé ébredtem. Pont időben, mert utána kezdtük is az ebédet. Kivételesen most öcséméknél volt az étkezés (? inkább zabálásnak nevezném), ráadásul kint, a szabadban. Volt csirkemell, karaj, húspogácsa, és csirkemáj baconba göngyölve, ja, és természetesen mind grillezve. Ez is bőven elég volt már, de még meg lett fejelve Somlóival, csak hogy teljes legyen a lakoma. Sajnos utána már kellett készülődnöm munkába, pedig szívem szerint akkor ledöglöttem volna kicsit pihenni, esetleg filmet nézni. Utána meg már nem csinálni semmit. De ehelyett megen itt vagyok bent, a csarnokban, a melóhelyemen, és nem csinálok semmit. De télleg! Olvasok, jáccok, netezek. Ja, és megy 3 tesztfolyamat egész müszakban. És ezért még fizetést is kapok. Na ez a nem semmi!
Szerencsére ez az utolsó nap, reggel hazamegyek, és csütörtök reggelig nem is nézek a cég közelébe. Ki is találtam még tegnap délután, hogy ezt a 3 napot méltó módon fogom lezárni. Nem, nem szarni megyek a végén. Hazaérek, veszek egy doboz sört, és azt kint fogom meginni az udvaron, mialatt kényelmesen üldögélek a kerti székben. Vagy miben. Aztán alvás, amíg magamtól fel nem ébredek. Eredetileg azt terveztem, hogy délután megyek egyet sétálni Zengő felé, illetve ha pontos akarok lenni, akkor inkább Kisújbánya felé. De hogy mi lesz belőle, azt most meg nem mondom. Mindegy, majd csak lesz valahogy. Ezen majd ráérek gondolkodni akkor, amikor felébredek.
Még 3ésfél óra van vissza. Ezt kell kibírni ...

Nincsenek megjegyzések: