2008. május 3., szombat

InterGalaktika ...

Regisztráltam egy új közösségi oldalra. Igen, tudom, mára már nem egy ilyen van, az ember lépten-nyomon beléjük botlik. De ez most kicsit másmilyen, mint a többiek, ilyen még nem volt. Ez sci-fi közösségi oldal, inkább klub-jelleggel. Na jó, ezt a kijelentést kicsit elsiettem, mert még alig 1 órája, hogy körülnéztem az oldalon. De ha fellendül az oldal, akkor még akár lehet is belőle valami. Ami tetszett, hogy a feltöltött videók közt sok volt a mozi-tréler. Láttam pár előzetest, amit mindenképpen meg fogok nézni, megfogott a hangulatuk. Csak pár cím, a teljesség igénye nélkül:
-Randevú a Rámával (Arthur C. Clark klasszikus filmadaptációja)
-Doomsday (újabb angol zombi-film, még akár jó is lehet)
-Hancock (Will Smith, mint morcos, részeges szuperhős, mindenképpen megnézem)
-Cloverfield (valami katasztrófafilm a Lost rendezőjétől, hatalmas monsztával, aki legyalulja fél New Yorkot)
-Wanted (megen valami lövöldözös akció, érdekes efektekkel, és Angelina Jolieval)
-Iron Man (újabb képregényadaptáció, és állítólag még jó is)
Hát így hirtelen ennyi,ami filmet meg akaroknézni majd a közeljövőben. Amúgy is kevés sci-fit néztem mostanában, legalább megnézem, hogy mit tudnak az új filmek. Max kisebb csalódást okozok magamnak.

Nincsenek megjegyzések: