2008. május 8., csütörtök

Esti Grill-party ...

Tegnap este öcsémék kitalálták, hogy grillezzünk virslit, krumplit, meg mit. Ja, szalonnát. Illetve nem este, hanem már délután lett kitalálva a dolog, csak ugye estvefelé lett megvalósítva. Persze anyám rögtön rákérdezett arra, hogy megcsináltam-é mind az összes nyársat, vagy csak még mindíg az az 1 van kész,amit multkoriban. Mondom ja. Erre neki kellett állnom a dolognak, ami nem volt 1xü, mert smirglivel próbáltam. Atán fél óra szenvedés után eszembe jutott, hogy van énnekem multifunkcionális kisgép, és talán az majd megoldást nyújt. És lőn siker,mert hogy volt megfelelő eszkösz, ami leszedte az rozsdát nyársakról. És percek alatt mindről.

Jött az időpont, amikor kellett tüzet gyújtani, parazsat csinálni. Kiderült, hogy kevés a faszén. Alternatív megoldás: rakjunk fával tüzet, és majd annak a parazsán grillezünk. Ezek után gond már nem volt, kisebb kellemetlenségeket leszámítva. Ilyen volt a szalonnáról lecsöpögő, majd kigyulladó zsír esete, de ez se volt tragédia. Később nyársra füzve megsütöttem, és abszolút fogyasztható volt. Igazából az eseménynek a hüvösödő idő vetett véget.

Mindenesetre eldöntöttem, hogy fogon én még nyárson sütni, és nem csak szalonnát. Arra gondoltam, hogy veszek majd húst, azt felkockázom, feltüzöm a nyársra, mindenféle jósággal egyetembe. Mehet majd mellé krumpli, szalonna, hagyma, paprika, kolbász, pávián, és zsenge szekerek ... Ööö, izé ... Ez egy másik jelenet ... Na szóval, a lényeg, hogy lesz még itt érdekes dolog a nyár folyamán. És akkor a szabadságomon  még nem is gondolkodtam. Hova kéne mennem? Mit akarok szabadság alatt csinálni? Fogalmam sincs még erről ...

Nincsenek megjegyzések: