2008. május 16., péntek

Map of Mecsek ...

Találtam a gépen mindenféle túristatérképet, és köztük a Mecsekét is. Azonnal nyitottam, és nagyítottam is a Zengő környékét, ez az, amit majd fel akarok fedezni. Püspökszentlászló, Kisújbánya, Óbánya, Kárász, ezek azok a részek, vidékek, amire kíváncsi vagyok. Ez viszonylag könnyen bejárható terület, ha jól sejtem. No nem egyszerre, hanem ... Igazából nem tudom, mennyire lehet könnyen bejárni. Eddig csak a Zengőig jutottam el, tovább nem. Pedig akarok messzebb is menni, és lehetőleg a közeljövőben, mert hamarosan itt a nyár, és jön a kánikula. És akkor még az erdő árnyéka sem ad oltalmat a hőség elől, mert bepárásodik, megreked a meleg a lombok alatt. Tudom, mert már tapasztaltam. Sajnos.  Mindegy. Néztem a térképet, és szép nagy terület vár rám, hatalmas felfedező túra elé nézek. Még valamikor ősszel beszélgettem a pécsváradi cipésszel, aki azt mesélte, hogy Kisújbánya környékén valaki kiforgatott a földből véletlenül egy Dinót. Jó lenne megtalálni a helyet, hátha találok én is csontokat, amit hazavihetek. Az is igaz, hogy ez állitólag nem mostanában volt, hanem 2-3 éve talán, szóval megvan az esélye, hogy a növényzet benőtte a helyet, és lehet, hogy megen föld borítja a maradványokat. De azért jó lenne. A mostani 7vége nem igazán alkalmas erre a projectre, de a jövő 7vége talán, az sokkal alkalmasabbnak tünik jelen pillanatban. Remélem, hogy nem jön közbe semmi, az idő is jó lesz, és akkor simán mehetek kirándulni kicsit ...

Nincsenek megjegyzések: