2008. május 2., péntek

... és a valóság ...

Persze abból, hogy megcsináljam fotóblogomat, képtáramat, illetve galériámat, vagy mifaszt, nem lett semmi. Bementem Pécs, és mire hazaértem, majd' fél8 volt már, akkor meg nem álltam neki. Inkább ettem, majd nekiálltam játszani GWvel. Az is élvezetes volt, egész jól elszórakoztam azzal, hogy virtuális pixelszörnyeket mészároltam halomba.
Most meg itt vagyok megen a munkahelyemen, amikor más, normális (legalábbis énmaguk szerint azok) emberek a hosszú7végét élvezik. A sors keserü fintora az, hogy múlt 7 szombaton ezt a pénteket ledolgoztam már, mert akkor még másik munkarendben dolgoztam. Akárhogy is nézem, ez szopás. Mindegy, ha már így esett, nézem az előnyös oldalát (miért, van olyan?). Netezek, ha már van rá lehetőség, így talán nem lesz olyyan unalmas a müszak (müsuck!). Elkezdem csinálni képtáramat. Remélem, találok valami megfelelő tárhelyet ...

Nincsenek megjegyzések: