2008. május 27., kedd

Káni kula ...

No igen, megjött a Nyár május utolsó harmadában, rögtön le is csapott ránk, nyomja a hőséget nekünk. Már reggel meleg volt, 7 körül, amikor mentem haza a Cégtől. Később annyira nem zavart, mert ugye aludtam. De azért fel kellett kelnem du2 után, és akkor tudatosult bennem, hogy ez így nem az igazi. Melegem volt. Azért a reggeli elhatározásomat  végrehajtottam, kint a szabadban, a lugas alatt ittam meg a délutáni kávémat. De hiába volt árnyék, nem igazán érzékeltem előnyeit, max. azt, hogy nem tüzött rám a Nap. Mindenesere az 5let nem volt rossz, a következő project az lesz, hogy holnap reggel, miután hazaértem, ott fogok reggelizni, akkor még elviselhetőbb a klíma. Aztán alvás.

Ja, pénteken telefonált pesti haverom, hogy a kabátom minden bennelévő cuccal együtt Pécsen van, az anyjánál. Le lett szállítva a múlt héten, csakmég nem értem el odáig, hogy elmenjek érte. Majd csütörtökön, akkor úgyis megyek be Pécs. Végre megen tudok hallgatni zenét. És látni is fogok mozizás közben.

Nincsenek megjegyzések: