2008. május 15., csütörtök

No Smoking ...

Nos lassan több,mint 1 hete, hogy alig dohányzok. Munkahelyen alig, 2-3 nap alatt 1 szál, civilben is hasonlóképpen, vagy még annyira sem. Ja, ha társaságban vagyok, akkor is esélyes. Bár most 7végén ha fél dobozzal elszívtam, akkor már sokat mondtam. De annyit talán elszívtam. Persze most jöhet a kérdés, hogy ha ilyen keveset, akkor meg minek? No igen, télleg, minek is? Mert néha jól esik. Ízlik. Bár ez ritka. Tetszik, ahogy a füstöt kifújom. Vagy csak lefoglalja a kezemet. Néha időmérő. De egyre kevésbé mindez. Az azért még mindíg bejön,előfordul, hogy unalomból rágyújtok. Igazából most is lenne kedvem hozzá, mert unatkozok. Ilyen a munkahely. De mindent összevetve nem okoz gondot, problémát, hogy nem, illetve csak minimálisan dohányzok. Ez is azt buzonyítja, hogy nem vagyok függő. Illetve csak alig ...

Nincsenek megjegyzések: