2009. május 3., vasárnap

Zavar ...

... van az Erőben. Mondta volna Darth Vader a helyemben, de ő nincs a helyemben. Így nekem kell megküzdenem a felmerülő nehézségekkel, problémákkal. Amit most érzek, az az egyszerű zavarodottság, és nem tudom a helyére tenni. Nem értem a miértjét. Az okát, hogy mi hozta létre, és miért nem akar eltűnni. Lehet, hogy az anyagi helyzetemnek is köze van hozzá, de nem csak annak. Sejtem, de nem merek lépni az ügyben, nem tudom, mit kéne tennem, mi lenne a megfelelő lépés. Azaz ezt is sejtem, de csak idegesebb leszek, ha belegondolok. Közben attól tartok, hogy megen annyit aggódok, bonyolítom a dolgokat, hogy szépen elzúg mellettem minden lehetőség. Szóval zavar van. Itt motoszkál a fejemben, zsibong, zizeg, és nem hagy nyugodni. Ez miatt kicsit elkerülő lettem, már amennyire tehetem, mert vannak dolgok, amiket muszáj megtennem, és vannak helyek, ahova kénytelen vagyok elmenni. De ez így nem jó. Így, elkerülőként nem kerülök olyan közegbe, ami tetszik, amit élvezek, ami hasznos minden szempontból. Erőszakosan kell fellépnem, nem szabad, hogy eluralkodjon rajtam, a hatalmába kerítsen. Pozitív szemléletmódot kell alkalmaznom, hogy túlélőképességemet továbbfejlesztve ne csak a túlélésre koncentráljak, hanem a normál hétköznapi életre. Az Életet élvezni akarom, és nem zavarodottságban félelemben létezni. Az nem jó, nem tetszik, tudom, mert volt részem benne, kipróbáltam. Nem mondom, hogy sajnos (ez egy olyan szó, amiről le kell szoknom), mert így legalább ismerem ezt az állapotot, van viszonyítási alapom. Másrészt azok a dolgok, amiket ebben az évben meg akarok csinálni (és meg is fogom, ez nem kérdés), nem engedik meg az ilyen negatív tudatállapotokat. Szóval csak szépen vissza az Útra, és csak előrefelé haladni tovább ...

Nincsenek megjegyzések: