2009. május 24., vasárnap

Újabb álom ...

Most kivételesen nyugodt, békés, küzdelemnek nyoma sem volt. Arra azért emlékeznék. Tegnapelőtt éjjel álmodtam, Dharmával kapcsolatos volt. Álmomban Karmapával találkoztam, hogy hol, azt nem tudom, de ez nem is lényeges. Ott voltunk, többen is, áldásért járultunk elé. Megkaptuk a fehér sálat, amit oda kellett neki adni, és szépen lassan, mindenki elé járult. Én is sorra kerültem, átadtam neki a sálat, ő rám mosolygott, megáldott, majd a sálat visszaadta, a nyakamba akasztotta. Testem minden sejtjét öröm járta át, emelkedett hangulatba kerültem, de az érzést pontosan nem tudom visszaadni, leírni. Tudom, hogy ez csak egy álom volt, de fantasztikus volt, felemelő, mindent elsöprő. Jó álom, kellemes tapasztalat. Ezek után még inkább várom az igazi találkozást Karmapával.  Érdekes lesz a való életben is ...

Nincsenek megjegyzések: