2009. május 25., hétfő

Búcsú ...

Megírtam búcsúlevelemet "szponzoromnak", aki belerángatott az egész "üzletépítésbe". Szépen elmagyaráztam, hogy mit miért, illetve az egészet miért nem. Próbáltam tárgyilagos lenni, nem sértő hangnemben írni. Bár itt-ott elrejtettem 1-2 szurit. Majd kiderül, hogy lesz-e rá reagálás. Amúgy tegnap megtudtam még pár érdekes dolgot ezzel kapcsolatban, és így örülök, hogy nem öltem bele több pénzt, és még időben kiléptem. Nem hiányzik nekem a stressz, a frusztráció, és egyébb negatív érzelmek. Inkább maradok "szegény", de nyugodt és vidám. Mióta meghoztam a döntésemet, azóta ismét nyugodtabb az életem.
Erről is persze az EGO tehet, elhitette velem azt, hogy képes vagyok erre, tudom csinálni, én meg bekaptam a csalit. De ennek most vége. Ideje van, hogy ismét a gyakorlással foglalkozzak, dolgoznom kell a tudatommal, mert annak léegalább van eredménye, és még jól is érzem magam közben, és tőle. Érdekes, hogy egyik Dharmabarát, aki szintén belevágott ebbe az "üzeltépítésbe", azt mondta, hogy amíg ezt próbálta csinálni, nem tudott rendesen gyakorolni, meditálni. A személyes tapasztalatom az volt, hogy nekem is nehezebben mentek ezek a dolgok, kevesebbet is jártam le a Centrumba, a Borulást is hanyagoltam. De most, hogy kiiktattam ezt a dolgot az Életemből, eltünt a gátló tényező, ami akadályozta a gyakorlásomat. Ideje, hogy újra dolgozzak a tudatommal, minden lény javára.

Nincsenek megjegyzések: