2009. május 19., kedd

"Cölöp vagyok ..."

"... verj le!" Valahogy mostanság mindenhonnan, még a csapból is a "Média-Hírességek", másnéven "Celebek" folynak. Meghatározzák mindennapjainkat (már akiét, az enyémet nem), "példát" állítanak, szólnak hozzánk (de minek), ésatöbbi. Ja, Celeb az, akinek a neve után el kell mondani, hogy ki is ő. 
"Cölöp vagyok, verj le!"Még szerencse, hogy nem nézek TV-t. Így csak néha találkozok velük, amikor ritkán ránézek az Index bulvár-részlegére, a Velvet-re. Persze mindez az én hibám, mert ugye minek is? Ott hibázok, hogy egyes hírek címe odavonzza a szemem, klikk, aztán olvas, végén meg szörnyülködés, fej falba verése, hogy "mégis, mt vártál?" Ott vannak a sokak, akik olvassák ezeket a híreket, majd kommentelnek, persze nagyrészt lehúznak, köpködnek, kifejezik nemtetszésüket az adott Cölöp iránt. De kérdem én, ha nem érdekli, nem tetszik neki, akkor minek olvassa el? Ezzel ugyanúgy eléri azt, ami a cél volt, van olvasottság, foglalkozik a Cölöppel, véleményt nyílvánít, ésatöbbi.
"Cölöp vagyok, verj le!" Sajnos egyre kevesebbet lehet hallani a különböző hírekben igazi hírességekről, , igazi eseményekről, aminek tényleges értéke van. Persze azt kell eladni, amire igény van, amit a közönség megvesz. Mi meg (a nagy átlag) megesszük, rendesen, bekajáljuk nagykanállal. Teljesen mindegy, hogy utána milyen véleményt formálunk, elolvastuk, megnéztük, beszélünk róla. A cél teljesítve, a pénzeket meg lehet bezsebelni. És mindaddig, amíg ez így működik, lesznek Majkák, NagyŐAnikók, Győzikék, ésatöbbi, sorolhatnám, ha akarnám. De nem akarom.
"Cölöp vagyok, verj le!"

Nincsenek megjegyzések: