2009. május 3., vasárnap

TV ...

Tegnap volt nagy családi ebéd Nagymamámnál. Ezen azt kell érteni, hogy úgy főztött, mintha legalább 8an lettünk volna ott. Pedig csak Szüleim, Unokahúgom, és jómagam mentünk. Öcsémék dolgoztak, de ők amúgy se szeretnek menni oda. De visszatérve a lényegre, a címre. Liza kérésére (lehet neki ellenállni?) bekapcsoltam a TV-t, majd kapcsolgattam, szörfözgettem. Volt ott sorozat (Dr. Who, Dr. House), doku-filmek (NG, Discovery), és valahogy azon kezdtem el gondolkozni, hogy mi lenne, ha vennék egy TV-t. Nem nagyot, csak egy kisebbet, amit az ágyamból is tudnék nézni. Mert néha vannak olyan műsorok, amit biztos, hogy megnéznék. Már ha ismerném a műsort, és hajlandó lennék nézni is. Közel 6 éve nem nézem már a képdobozt, valahogy a körülmények úgy hozták, hogy leszoktam róla. Nem mintha bánnám. Nem is biztos, hogy teszek lépéseket az ügyben, azért az pénzkiadással is járna, és jelenleg úgyis másra kell a pénz. Nyáron meg alig leszek itthon, szinte csak aludni járok majd haza. Szerintem. Szóval nem hiszem, hogy ebből az ötletből, elgondolásból megvalósítás lesz az elkövetkezendő hónapokban ...

Nincsenek megjegyzések: