2009. május 5., kedd

A dolgok működése ...

Tegnap, mielőtt elmentem dolgozni, elhatároztam, hogy a műszak alatt nem lesznek problémák, nehézségek, minden rendben lesz. Elhatároztam, hogy reggel a munkából vidáman, jókedvűen fogok hazaérni, utána pedig kialszom magam. Abszolút pozitív szemléletmód. És az egészben mi az érdekes? Az, hogy működött. Nem voltak problémák, nehézségek. Nem okozott gondot semmi, és senki. Egyvalamivel nem ssámoltam csak, és az az unalom volt. Mert a Cégnél bbizony unatkozok, legyen bármennyi munkám is. De ha már ott vagyok, akkor jól érzem magam, és törekszek erre. De ezek után, ez az éjszaka után tovább kell lépnem, nem szabad leragadnom egy eseménynél. Így kell tennem, nap, mint nap, pozitívan gondolkodni minden szinten, a célokat szem előtt tartva. Ezért most már nagyobb dolgokkal fogok próbálkozni (?), nagyobb célokat valósítok meg. A mai feladat is megvan, de arról csak holnap írok. Nem akarom elkiabálni. Komoly küzdelem van előttem. De simán fog menni, mert nem lesz probléma.

2 megjegyzés:

MDL írta...

Ez tényleg hatásos tud lenni, amikor eldöntöd előre, hogy milyen napot szándékozol átélni, és valahogy olyan is lesz!

Kcj írta...

Egyébbként tényleg működik, csak nehéz megtartani ezt a szemléletet. De ha az ember erre törekszik, akkor egyre könnyebb lesz egy idő után.