2009. május 25., hétfő

Nikotin ...

Nehezen megy a leszokás. Darabig ment simán, rendületlen voltam, aztán feszültséglevezetésképpen rágyújtottam. Kis ideig, kb. a feléig jól is esett, de aztán büdös volt, kellemetlen, nem esett jól. Múltkoriban meg T-nek volt szülinapi bulija, ittam, a többiek közül is többen dohányoztak, én is gyújtottam. Igaz, utána megint nem. Most, múlt héten is sikerült dohányoznom, egyrészt feszkó levezetése végett, másrészt szombaton, a 4. napon már elég fáradt, és kimerült voltam, akkor jól esett este lazításnak.
Az a helyzet, hogy tulajdonképpen vanak helyzetek, amikor jól esik a dohányzás, a füst eregetése. Alapvetően meg tudom állni, hogy ne gyújtsak rá, de valamikor, néha-néha nem akarok ellenállni. De azért ha lehet, nem gyújtok inkább. Jobb az nekem ...

1 megjegyzés:

MDL írta...

Valóban jólesik néha :)