2009. május 13., szerda

Hangulatom ...

... olyan, mint a jelenlegi időjárás. Borongós. Nem van kedvem semmmihez. Ilyen időben nem lehet túl sok mindent csinálni. Azokat biztosan nem, amiket mára terveztem. Pedig ... Este sem tehetek semmi különöset, ami igazán jól esne. Terveztem, hogy este sétálgatok, barangolok egy kicsit, de ez is alma. A boltba is kénytelen voltam a bakancsomban menni, a sportcipőm pillanatok alatt elázott volna. Abból is kellene újat venni. Azt ma be is kéne iktatni programnak, mert a mostaninak más problémája is van. Mint már korábban említettem, büdös. Nagyon. Én érzem, és nem tudom, hogy más mennyire. Mindenesetre kellemetlen, kínos érzés.
Holnap kezdem az éjszakás műszakot. Valahogy el kellene érnem, hogy később eludjak el, hogy holnap ne keljek föl túl korán. Erre persze vannak ötletek. Egyrészt ma este 6ra el kell mennem tréningre, oktatásra, amiről fogalmam sincs, hogy meddig tart. De utána megyek borulni, gyakorolni, az is eltart egy darabig. Az is felvetődött bennem, hogy veszek egy üveg bort, valamilyet, és azt éjjel elkortyolgatom játék, és/vagy filmnézés közben. Ez tulajdonképpen nem is rossz ötlet. No, majd meglátom, mi lesz ...

Nincsenek megjegyzések: