2009. május 6., szerda

Teremtő erő ...

A helyzet soha nem olyan egyszerű, mint reméljük, és általában csak tovább bonyolódik, a körülmények folyamatosan válzoznak. De ezek csak kihívások, nem több. A jelenlegi helyzet az, hogy kitalálták, hogy most szombaton (és állítólag egész májusban minden 7végén) be kell menni dolgozni. Az első "ütközés" az tegnap jött erre a helyzetre, hogy szombat déllelőtt kell mennem tréningre, oktatásra. Egyszerűúen nem tehetem meg, hogy nem megyek el, túl sok minden múlik rajta, túl sok pénzt fektettem bele eddig, és ez most fontos nekem. Tehát nappalos "túlóra" ki van lőve. Aztán éjjel jött az infó, hogy szombat éjszakás műszak lesz valszeg. Mondtam, hogy az ok. Erre ma jött a következő infó, hogy szombat délután el kell utaznom Pécsről, dolgom van, és nem igazán lenne jó, ha kihagynám. Meg nem is akarom nagyon. Szóval kihívás az van bőven, és helyzet is, amit meg kell oldani. De meg is fogom, mert elhatároztam. Ez van. Este megmagyarázom a főnökömnek, hogy nem tudok bemenni dolgozni szombaton, mert egyrészt sok pénzem múlik azon a napon, másrészt meg el kell utaznom Pécsről, és csak vasárnap érek haza. És ő meg fogja érteni, el fogja fogadni. Ez így lesz, mert elhatároztam, és így akarom. Erre összpontosítok, erre koncentrálok, és így megteremtem a szükséges feltételeket. Mert a gondolatnak teremtő ereje van ...

Nincsenek megjegyzések: