2009. február 21., szombat

Tervek, remények ...

Szükségem van egy fényképezőre. Tudom, van már nekem, analóg, és digitális is, de azok nem jók. Azaz jók, de ... nem elég. Ez most hülyén hangzik. Igazából az analóg nagyon jó gép, csak már régen használtam, és drága a használata (nyersfilm, előhívási költségek, nagyobb hibaszázalék). Nem rossz, csak már „elavult”. Na, ezt se gondoltam volna 4-5 éve, hogy kimondom. A digitális gépem sem rossz, csak az keveset tud. Gyenge. Számomra, nekem. Amire én akarok használni egy fényképezőt. Bár többet is kellene mozognom ahhoz, hogy fényképezzek, fejlesszem magam, tanuljam a technikákat. Csak most még hideg van (na ez most hülye kifogás volt), a hangulatom is lejjebb van (ez még hülyébb kifogás volt), meg a színek sem az igaziak még (látom, a hülyeségek sorolása megy rendesen). Na jó, ez mind baromság volt, csak kifogások. Igenis neki kell állnom a várost járni, és ami tetszik, azt lefotózni, gyakorolni. Tudok én jó képeket csinálni, múltkor megnéztem képeimet, és voltak elég jók. Menni fog ez.

De egy jobb gép akkor is kellene. Amivel rendesen tudok makrózni. Amivel rendesebben lehet messzebbre fókuszálni, ami erősebb. Ami a lehetőségeimet kiszélesíti. De sajnos jelenleg, és még egy ideig kénytelen vagyok beérni a jelenlegivel. Persze, gyüjthetnék pénzt, de sajnos ez sem kivitelezhető jelenleg. Még nem, mert elmaradt számlákat görgetek magam előtt. Talán áprilisra utol is érem magam. Utána meg jön az, hogy nyaralási terveimet szeretném megvalósítani. Arra kell gyüjtenem. Sajnos egyre inkább úgy néz ki, hogy Spanyolország, Malaga kimarad, nem lesz pénzem addigra. Elegendő. Pedig jó lenne. Szeretném. És nem is kellene rá sok pénz, csak sajnos nem valószínű, hogy össze tudom szedni addigra. Ehh. És ez még csak a nyár eleje. Becskére mindenképpen szeretnék elmenni, az sokkal könyebben kivitelezhető. Sokkal olcsóbb, és közelebb is van. Jut eszembe, Szilveszterkor volt egy kisebb „fogadalom”, hogy idén el fogunk menni Ozorára, a fesztiválra. Ja, mert hogy nem egyedül tettem ezt a „fogadalmat”. Tavaly is barátkoztam a gondolattal, hogy akár egy napra leugrani, Juno Reactorra, de sajna tavaly egyik fesztiválra sem tudtam elmenni.

És akkor még nem is említettem, hogy idén PC-vásárlást is terveznék. De arra aztán télleg kevés az esély. Idén. Igazából nem is PC, hanem inkább LapTop az igény. Hordozható, bárhol használható, kis helyen is elfér. De ez aztán tényleg messze van, hogy egy ilyen eszközt tudjak venni.

Szép tervek, mondhatom, de örülök, ha a felét meg tudom valósítani. Hogy melyik felét? Hehe. Ez egy jó kérdés. Nem tudom. Minden csak az anyagi lehetőségeimtől függ. Hogy mennyire, és hogyan tudok gazdálkodni az erőforrásaimmal (hehe, ez jó vicc, erőforrások).

Lehet, hogy rendszeresen kellene Lottóznom. Hátha ...

2 megjegyzés:

MDL írta...

ami a fényképezőgépeket illeti, megfizethető kategóriában nem létezik olyan, amely minden hobbifotós igényt kielégít. bosszantó, de hidd el. azt hiszem, abból kell kihoznunk a maximumot, amink van, már csak azért is, mert manipulálni próbálnak, hogy minél többet vásároljunk, minél hamarabb új kelljen valamiből. ennek ellen kell állni, különben eladósodás, begolyózás.
azt hiszem..

Kcj írta...

Jelenleg nem fogok venni újabb, nagyobb gépet, nincs meg a megfelelő keret hozzá, így kénytelen vagyok azt használni, ami van, egy Nikon L10. Jelenleg ez is megfelel. Majd ha a feltételek összeállnak, akkor veszek erősebbet. Ez van.