2009. február 25., szerda

Felismerés ...

Gondolkodtam, hogy mi lehet a kellemetlen érzések, és a hirtelen hangulatváltozás, hangulatromlás oka. Mint korábban említettem, nem tudtam hova rakni, nem tudtam, hogy mi okozza, mi ez. Aztán szépen lassan leesett. Nem szeretem a munkahelyemet, nem szeretem a munkámat. Szabályosan undorom van tőlük .Az anyagi dolgaim sem úgy alakulnak, ahogy kellene, nem figyelek eléggé. Ehhez még hozzájött az, hogy nem akar a Tél elmúlni, csak hideg van, csak esik az a kiba hó, és ezek lehangoltak. Aztán szépen lassan rámtelepedett egy ismerős érzés, alattomban, álnokul, lesből támadva, minek neve: Önsajnálat. Egy ragadós, nyúlos érzés, amitől nehéz szabadulni, ha egyszer az embert teljesen maga alá temette. Újabb EGO-játék. Szerencsére rájöttem, hogy mi a baj, így van esélyem arra, hogy nem engedem, hogy maga alá gyűrjön. Igazából csak rajtam múlik. Csak rajtam. Ehhez persze kellett az, hogy beszélgettem 1-2 emberrel, és sikerült kibeszélnem magamból a dolgot, és közben felismertem a helyzetet. De ehhez beszélgetni kellett. Őszintének lenni másokkal, és magammal szemben, nyitottnak lenni. Most pedig keményen kell azon dolgoznom, hogy túllépjek az érzéseken, hangulaton, és ismét előre haladjak. Kár lenne az elmúlt hónapok eredményeit tönkretenni. ...

Nincsenek megjegyzések: