2009. február 19., csütörtök

Anyagi gondok ...

Valahogy nem nagyon akar egyenesbe, rendbe jönni az anyagi helyzetem. Az egy dolog, hogy külön élek, és megpróbálok önállóan, függetlenül élni, a saját lábamon. Persze otthonról továbbra is kapok segítséget élelmezésügyileg, ami valljuk be, nem rossz. De valahogy nem tudok egyenesbe jönni, utolérni magam. Januárban az előtakarékosságom tett be, akkor 3 havi díjat vontak le, akkor az miatt csúsztam meg hó végére. Ebben a hónapban befizettem a telefonszámláimat (majd’ 20000 HUF), visszaadtam a kölcsönt haveromnak (10000 HUF), bérlet, albi, kisebb apróságok, és már nincs is pénzem. Jó, attól nem félek, hogy gondban leszek, ami van, be tudom, osztani, kihúzom fizetésig (még 2 hét). De a következő hónap is pluszkiadásokkal fog kezdődni. Még tavalyról van internet-hátralék, amit nem fizettem be, és ebben a hónapban nem tudtam befizetni, még részletében sem. Sajnos erről Anyámat elfelejtettem értesíteni (ahogy más telefonhívások is elmaradtak, sajnos), így most márciusban fizethetek nekik 16000 HUF-t. Szép kilátások. Hogy fogok így takarékoskodni, félretenni, nyaralásra gyüjteni? Macerás, és komoly kihívást jelent ez a probléma. Remélem, hogy ha ezt sikerül rendeznem (miért ne sikerülne?), utána nem lesz több ilyen probléma, és utolérem magam végre. Ha tartalmasabb, teljesebb életet akarok élni, akkor sajnos ezzel a tényezővel is számolnom kell, mert pénz nélkül egyre kevesebb dolgot lehet tenni. Sajnos szükséges rossz. Pénz kell ahhoz, hogy lakni tudjak valahol, hogy enni tudjak normálisan, hogy öltözködni tudjak, hogy ha a kedvem, és a helyzet úgy hozza, akkor el tudjak menni szórakozni, lazítani. Pénz kell mindenhez ...

Nincsenek megjegyzések: