2009. február 26., csütörtök

Javulás ...

Tegnap este medi után nekiálltam folytatni egyéni gyakorlatomat, a Borulást. Volt másfél hét kihagyásom, és most már tudom, hogy kár volt. Különféle okokat találtam ki, hogy miért nem, de most azt mondom, hogy ez mind hülyeség volt. Tegnap este, miután befejeztem, hazamentem, elvégeztem még dolgaimat (kaja, borotválkozás, zuhany), sokkal könyebben elaludtam, és nyugodtabban is aludtam. Hihetetlen, de tényleg hasznos, hatásos. Persze lehetne azzal magyarázni, hogy elfáradtam, kimerültem. Lehetne, ha igaz lenne. De most már többször éreztem azt, miután befejztem, hogy nem fáradt vagyok, hanem feldobott hangulatban vagyok, mintha fel lennék töltődve energiával. Pedig általában ez kb. 70-80 perces gyakorlatot jelent számomra, amiben 45 perc az aktív mozgás. És mégis, fáradtságot sokkal kevésbé érzek, mint annak idején suliban, testnevelésórák után. Nem tudom, hogy mit is mondjak erről. Ez inkább egyfajta érzés, amit én csak nehezen tudnék körül írni. Mindenestre azért sokkal jobb a közérzetem, mint a múlt hét folyamán. Pedig a körülmények nem változtak. Ugyanannál a szar Cégnél dolgozok, mint eddig, ugyanaz a munkaköröm, amibe visszaléptettek, ugyanúgy kevés pénzem van, és még az idő sem változott túlságosan, bár már nem havzik. Nem tudom meghatározni, kifejezni, hogy mitől javult a közérzetem, hangulatom. Egyszerűen csak így van, és kész. De örülök neki.

Nincsenek megjegyzések: