2008. június 30., hétfő

Masszázs, cipő, meg miegymás ...

Ma megen ideje volt elmennem masszázsra, erre a napra volt időpontom előjegyezve, hónapban a 3. , utolsó a sorban. Még jó, hogy busszal mentem ki, mert a nagy melegben biztos rosszul letem volna, Vagy közeli állapotba kerültem volna, esetlegesen. De ha már masszázs, közel van a Pláza is, benne meg üzlet, ahol tudok venni magamnak cipőt, amit nem is én fizetek, hanem a Cég. Patikakártya segedelmével. A lényeg az, hogy most eltérően a múltkori esettől, volt megfelelő méret, fajta, és szín, percek alatt meglett az, amit akartam. Ami tovább tartott, az a fizetés volt. Kicsit hosszadalmas, és nem a boltnak, hanem a szabályzásoknak köszönhetően. Mivel nem akartam készpént fizetni, ezért kénytelen voltam venni még 1 pénztárcát is, így kijött az az összeg, ami csak a kártyát igényelte. Asszem így most elégedett vagyok, ezügyben ...

Nincsenek megjegyzések: