2008. június 21., szombat

Projectek ...

Új projectbe kezdtem. Lényege a következő. Nyitok az emberek felé, beszélgetek velük, társalgok, szocializálódok. Próbálok valami pozitív képet kialakítani magamról, mindezt úgy, hogy közben emberi kapcsolatokat alakítok ki. Vagy mi. Muszály, mert az utóbbi egy évben eléggé elfordultam a világtól, kicsit magamba fordultam, önvizsgálatot végeztem, és az elmúlt 1-2 évet értékeltem. Persze a negatív következményeket nem vettem észre, vagy nem vettem tudomást róluk egészen mostanáig. Inkább az utóbbi. Sajnos elég egysíkú lett az életem, kezdtem úgy érezni magam, mint egy remete. Pedig nekem is szükségem van a társaságra, hogy emberek között mozogjak, szociális életet éljek. Szükségem van a közönségre, elvégre Oroszlán vagyok, és e jegy szülötteinek lételeme a társasági élet, a szereplés. Tény, hogy vannak nehezebb pillanataim, időszakaim, de ennek véget kell vetnem. Itt van az ideje, hogy magányomat elhagyjam, és újra éljek. Egyébbként a kezdeti eredmények igen bíztatóak, elég jól tudok bánni az emberekkel, viszonylag könnyen tudok kontaktust kialakítani. No nem mindenkivel, csak akivel én is akarok. Meg kell felelni bizonyos elvárásoknak,követelményeknek (Thai ikerlányok előnyben). Értelmi szint, humorérzék, meg ilyes. Fiatal, kellemes megjelenésü hölgyek előnyben. Elvégre a hosszútávú jövőre is gondolni kell. J

 

Tulajdonképpen ehhez kapcsolódik másik projectem. Múlt 7végén sógórnőm kapcolgatta hiúságomat, önérzetemet, és ha jól belegondolok, igaza volt. Külsőmre tett kisebb megjegyzéseket, és ez ügyben is lépéseket kell tennem. Mióta leköltöztem a Tettyéről, és 2 évig síklakó lettem, bizony híztam. Ez odáig fajult, hogy Húsvét után majdnem 90 kg voltam, pedig annak idején 75-78 között tartottam a súlyom. Úgyhogy kénytelen leszek kevesebbet enni, és többet mozogni, mint eddig. A kezdeti jelek bíztatóak, mert az elmúlt pár 7 alatt sikerült lemennem 85 kg-ra. Csak így tovább! A másik dolog, hogy az elmúlt fél évben hajlamos voltam a borotválkozást halogatni, és nem egy esetben mr elég vademberes kinézetem volt. Úgyhogy mostantól hetente 2x kell borotválkoznom. Sokkal emberibb külsőm van így, és az az igazság, hogy valahogy jobban is érzem magam. Ja, idén eddig talán 5-6 alkalommal borotválkoztam összesen, általában az volt a megszokott, hogy géppel letoltam a nagyját, és így maradt némi borosta, ami aztán pár nap múlva megen kezdett megerősödni. A lényeg az, hogy jobban oda fogok figyelni a külső megjelenésemre. A 3. dologgal kapcsolatban még konzultálnom kell sógórnőmmel, erre hamarosan sort is kell kerítenem. De ezt most egyenlőre nem jegyzem le ide. Majd, talán valamikor. De lehet, hogy mégse.

 

Mindenesetre a lényeg az, hogy változtatnom kell bizonyos dolgokon, még ha ez csak bizonyos dolgokat érint, és nem mélyreható. A személyiségemet nem vagyok hajlandó megváltoztatni, feláldozni. Meg kell húzni egy határt valahol.

Nincsenek megjegyzések: