2008. június 24., kedd

Fiókom ...

Nézem a fiókom, az egyik, a titkos, mely mindenki elől hozzáféthetetlen, vagy elérhetetlen. Eszükbe sem jut. És ez nekem jó. A széf, mely őriz. Dolgokat. Üres csokipaírok, elhasználtak, kifosztottak. Merengenek az időn, amikor még teltek voltak, és feszesek, nem pedig gyűrtek, mellőzöttek. A sajt, a penészesedett, az elfeledett. Ő is a szemetesben köt ki, mint oly sok más. Pedig jobb sorsra, és helyre volt érdemes, hogy gyomromban kössön ki, de eltévelyedett az idő sodrában. De ott vár még a sajtkrém, a mártogatós, és vele együtt a fokhagymás BakeRolls. Utóbbi biztos fogyasztható, de előbbi ... Majd bontás után megmondja. Ha nem szaglik, akkor jó. Talán. Talán nem merült el a feledésben, és még van remény a számára. És ott vár még a mélyben Hajni, sokadmagával, én meg várok rá, és az alkalomra, amikor is megnyit, energiát ad, titkokat súg majd a fülembe, titkos, elfeledett világok ígéretét meséli majd. Egyszer ejön majd az ő és az én időm is. A mi időnk ...

3 megjegyzés:

MDL írta...

Nocsak, hajni. Kiderítettem, mi az. Ritkán említesz ilyesmit. (Biztató)

Kcj írta...

Nem személy, és nem is lényeges. Már nem.

MDL írta...

tudom, mondom, már kiderítettem, hogy mi az, és biztató, hogy ritkán említed